23.1.08

阿may...阿may...魔鬼出黎 (聖誕交叉扑之場外加長版)

有日突然收到二打六兄既電郵, 打開一讀,得知二打六兄上次聖誕交叉扑後意猶未盡,心中故事思潮起伏, 有話想說. 上回既「話飲咪飲、話走就走」原來仲有下回, 而且今次過程比上次更直接,同時又感覺到二打六兄最後既反思(其實我有冇講錯? ^^).

依家,肥龍就係呢度為呢個聖誕交叉扑之場出外加長版揭開序幕! 最後除多謝二打六兄呢篇之外, 就係因為交叉扑認識多一位有趣既扑友, 有機會再玩! ^_^

*************************

係扮醉既情況下…
我一啖錫落Sarah個咀度

佢個咀唇吾係特別柔軟..
但係, 就好似係細個個陣, 趁媽咪訓左覺,
靜靜雞偷食朱古力一樣, 充滿一陣陣既快感


"喂, 今晚有咩攪呀? 我個frd 有野搞喎,'
"哈 ? 係邊呀? 我識吾識架"
(女仔問得呢句, 即係有偈傾啦)

" 哦, 我都吾係好熟架炸..但係有個frd你都見過幾次架啦 "
(開始扮無知嘞我..騎騎騎)

"唔...甘呀...我睇完電視打俾你啦"
(等如睇下其他frd有冇局先算)

"頂, 你又放我飛機? 吳想見到我咪算囉.."
(大姐….你吾黎, 我去托呀 ?)

"咩呀..你講咩呀你...我都話打俾你囉"

好, 沖涼/換衫/噴香水/Jel頭/帶煙/着衫..出發

出到去, 見到老死Micky; 3男2女局; 經已飲緊
呢d情況..玩住等啦…
半個鐘後, 伊人施施然來到..
我即時精神百倍, 腦中預備既爛gag/笑位隨時起筷上菜

'十 !'
'五 !'
'五呀 !'
'十五呀, 中呀 !'

'醒少少啦吾該..吳係吳同你玩架 '
(我笑住串佢)

'挑 ! 一鋪就甘串呀 ? '
(佢吸左一啖煙, 預備噴射粗口)

'望咩呀望, 飲啦你.."
於是, 又再私片一陣

係我面前, 佢d三腳貓功夫好快又被擊到
'哈...你有冇花名架'
'做咩呀? '
"無..我見你飲親都may may, 我以為你以前叫阿may 炸"
'我頂你呀'
(伊人電眼一閃, 差d想攞個骰鐘車落我個咀度)
玩到2-3點, 悄現疲態
有d去左點歌, 有d去左隔離枱玩
有d去左嘈交
於是, 又係我同佢玩…
玩玩下, Sarah無端端訓左落梳化到 (有心定無意?)...
濫情而不濫交既我(!)係呢個時候, 覺得好似有1種好特別/好迷既感覺
" 咀佢啦 ! 咀佢啦 ! "
耳邊突然響起魔鬼鈴聲
於是, 我好自然甘攬住佢, 錫左落去; 再用條脷同佢溝通
佢又出奇地同我配合喎…
仲攪到我成身軟哂, 係得一度硬 !

我會打好呢份工..呀..吾係…
我會打好呢個輪 !

係男性天性賤格? 係男性天性吾可以只有一個情人?
定係..飲完酒…..聖人都守吾到寡 ?
(好彩我吾係個種 "怎麼天生不是女人")

我吳知, 答案留返清醒再諗...


(以上內容有真有假有多有少, 悉隨尊便
偷食前; 請交足戲並予以適當輔導)

By 數奇門二打六

1 則留言:

說...

最中意睇故事架喇
下一集呀唔該!
^_^